שירותים דיגיטליים לעסקים: כך מנהלים עסק ב-2021

שירותים דיגיטליים לעסקים: כך מנהלים עסק ב-2021

 

אם יש משהו שלמדנו בשנה האחרונה, זה שהעולם הדיגיטלי מהווה חלק בלתי נפרד מניהול נכון של עסק. שנת 2020 הייתה שנה מטלטלת עבור בעלי עסקים רבים, היא הביאה איתה שינויים ומגמות חדשות, ובעיקר טרפה את הקלפים בכל הנוגע לשיווק עסקים בעידן המודרני. איך מנהלים עסק בשנת 2021? ריכזנו כמה טיפים חשובים, ושירותים דיגיטליים שכל בעל עסק חייב להכיר.

מרכזיה לעסקים

שנת 2020 הביאה עמה לא מעט שינויים במודל העסקי של עסקים רבים, זאת בשל המעבר מהפיזי לאונליין. אחד השינויים היה היעדר קבלת קהל בעסק, ומעבר לשירותים טלפוניים או מקוונים. לכן, מרכזיה הפכה לצורך חיוני עבור לא מעט עסקים, זאת בשל מכלול היתרונות שהיא מספקת, כמו הקלטת שיחות, ציוד קצה (טלפונים, נתבים, אוזניות וכו'), ניתוב שיחות דינאמי וייעול התקשורת הפנים ארגונית של החברה. מלבד זאת, לשירותי המרכזייה יש יתרונות נוספים שנוגעים לניהול העסק, כמו חדרי ועידה למנהלים (לטובת קיום ישיבות ופגישות חשובות, בהן השיחות מוקלטות ומתועדות לצורך בקרה ומעקב), חיבור למערכת CRM לניהול לקוחות וחיבור לאתר המקצועי של החברה. כל אלה נתפסים כשירותים חיוניים בשנת 2021 עבור לא מעט עסקים.

מערכת CRM לניהול לקוחות

אם אתם מנהלים עסק שמתבסס על לקוחות קבועים, מוטב שתכירו את מערכת CRM, משום שמדובר במערכת האידיאלית ביותר לניהול לקוחות, וכזו שמתממשקת עם מערכת ניהול החשבונות האינטרנטית של העסק, ומייעלת את העבודה באופן ניכר.

גיבוי בענן

היכן אתם מאחסנים את כל המסמכים החשובים של העסק? ובכן, אם בעבר היה נהוג לשמור על מסמכים בתוך קלסרים גדולים, הרי שבעשור האחרון זה השתנה, וכיום, מרבית העסקים מוותרים על מסמכים פיזיים ומתנהלים באופן דיגיטלי בלבד (חסכוני במקום וגם תורם לאיכות הסביבה). שירותי גיבוי בענן יסייעו לכם לשמור במקום מרוכז את כל המסמכים החשובים של העסק, כשמדובר על עותקים דיגיטליים, כך שכל בעל הרשאה יוכל לגשת אליהם, ובמידת הצורך הם גם ניתנים לשחזור.

מערכת לניהול משימות – אונליין!

יומנים פיזיים? מחברת עם רשימת משימות? ובכן בשנת 2021 אנחנו צפויים להשתמש בעזרים טכנולוגיים לניהול המשימות החודשיות/שנתיות של העסק, מערכות כמו אסנה, ג'ירה או קליק-אפ יכולות להיות אידיאליות עבור עסקים רבים. המערכות הללו מאפשרות לנהל את לוח הזמנים באופן מדויק, להוסיף קבצים חשובים למשימות או לשייך את המשימות לפרויקטים ספציפיים ולעובדים ספציפיים בחברה, מה שמקל על ניהול העסק באופן משמעותי.

נוכחות דיגיטלית – מי שלא שם, לא קיים

תקופת הקורונה לימדה אותנו היטב שעסקים שנכחו ברשת, הצליחו להמשיך ולנהל את העסק גם במהלך ימי הסגר. נוכחות דיגיטלית היא חלק בלתי נפרד מניהול עסק בשנת 2021, משום שהשנה האחרונה הובילה את כולנו לחפש את כל השירותים הנחוצים באינטרנט, ומי שלא בנה נוכחות דיגיטלית חזקה – לא הופיע בתוצאות החיפוש.

איך תיראה נוכחות דיגיטלית בשנת 2021? לפני הכל – אתר אינטרנט עם חוויית משתמש טובה, ומקודם אורגנית בגוגל. נוסף לכך, נוכחות בכל הרשתות החברתיות השונות, ולא, אנחנו לא מתכוונים רק לפייסבוק ואינסטגרם (גם), אלא לרשתות כמו טיק טוק ויוטיוב. ואם הזכנו את פייסבוק, נציין שקהילות רבות הוקמו בשנה האחרונה, מה שמהווה דרך נהדרת להגדיל את הכנסות העסק וליצור קהילה סביב המותג (כל עוד עושים את זה נכון כמובן).

 

ניהול עסקים בשנת 2021 ייראה אחרת, גם בשל המסקנות שהופקו מתקופת הקורונה וגם בשל הקדמה הטכנולוגית הנהדרת. כיום, יש כל כך הרבה עזרים טכנולוגיים לניהול עסקים, שלא רק חוסכים בעלויות אלא גם מאוד אפקטיביים ויעילים לניהול נכון של עסק, בין אם מדובר בעסק קטן או גדול.

חשוב לומר שלא מעט עובדים שכירים איבדו את מקום עבודתם במהלך השנה האחרונה, ובשל היעדר ביטחון כלכלי בתקופה רגישה כזו, הם החליטו להפוך את החלום לעסק, ולהתפרנס באופן עצמאי. ופה נציין שכל הפתרונות הדיגיטליים שצוינו מעלה יתאימו גם לעסקים בתחילת דרכם, ויאפשרו למנף ולייעל את תהליכי הניהול.

בהצלחה.

סגירת תפריט
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
נגישות