המדריך המלא לבחירת חברת משלוחים לעסק

בארץ קיימים אלפי עסקים מסוגים שונים, כאשר כל עסק מתנהל בשיטות שונות ומגוונות. יש עסקים שהלב שלהם זה המשרד, ממנו מתנהלת הפעילות השוטפת, אחרים מסתמכים על גיוס טלפוני של לקוחות ויצירת לידים ויש עסקים שפועלים במרחב הווירטואלי בלבד. יחד עם זאת, ישנו מכנה משותף אחד להרבה מאד עסקים בישראל וזהו הצורך ההולך וגובר בשליחויות. בין אם מדובר בצורך חד פעמי שעולה אחת לכמה זמן ובין אם זו הפעילות המרכזית של העסק ששולח מוצרים לספקים ולקוחות, חשוב מאד שהדבר הזה יעשה כמו שצריך ותמיד על הצד הטוב ביותר. אם אתם גם העסק שלכם נעזר בשליחויות ואתם לא ממש מצליחים לבחור חברת משלוחים מתאימה, הנה מדריך קצר שיעשה לכם סדר ויעזור לקראת הפעמים הבאות.

איכות השירות

נתחיל מהפרמטר הראשון והחשוב ביותר אולי והוא איכות השירות שאתם מקבלים מחברת השליחויות שלכם. ברגע שתתחילו לחפש שירות כזה (או שאולי כבר התחלתם), תגלו שיש הרבה מאד עסקים שעושים את השליחות "על הדרך" ולא כשירות מרכזי ומקצועי. בחירה בחברה כזו היא סיכון גדול שכן יש סיכוי לא רע שהיא פשוט לא מקצועית מספיק ולא יודעת לבצע משלוחים מהירים ואיכותיים. קחו למשל את מיי דליברי, חברת משלוחים העוסקת אך ורק בשליחויות עבור אנשים פרטיים ולעסקים ועל כן יודעת להציע שירות מקצועי ללא פשרות. כאשר מדובר בעסק למשלוחים שזה הלחם והחמאה שלו, אתם יכולים שקטים ובטוחים שהמשלוחים יתבצעו על הצד הטוב ביותר וכן יכולים להתאים שירות בדיוק למה שאתם מחפשים, בין אם יש לכם צורך במסירה משפטית, משלוחים מדלת לדלת או משלוחי אקספרס לעסקים.

מהירות המשלוחים

במקרים השגרתיים והנפוצים יותר אומנם אין צורך במשלוח מיידי בדרך כלל, גם כאשר מדובר בעסקים, אבל זה בהחלט לא מצב נדיר במיוחד ובדרך כלל עסקים המסתמכים על משלוחים כחלק מהפעילות שלהם נדרשים לא מעט למשלוחים מהירים. חברה מקצועית ומנוסה מאפשרת כמה סוגים של משלוחים ובין היתר משלוחי אקספרס, בין אם מדובר במשלוח חד פעמי או במשלוחים על בסיס קבוע. כמו כן חשוב לברר אם ישנה אופציה של משלוחים מדלת לדלת, גם אם מדובר בדבר מה שאתם לא עושים בדרך כלל אלא משהו שתזדקקו לו באופן חד פעמי. חשוב להבין כי האופציה של משלוח מדלת לדלת היא חשובה במיוחד כאשר יש צורך לתת להראות ללקוח יחס אישי וחברת משלוחים מקצועית תדע ליצור איתו קשר באדיבות ולתאם הגעה במהירות וביעילות.

שירות לקוחות זמין ומקצועי

שירות הלקוחות מצד חברת המשלוחים הוא חשוב תמיד, גם כאשר מדובר במספר בודד של שליחויות אך בעיקר כאשר העבודה היא על בסיס שוטף. מבחינת הלקוחות שלכם, השליחות היא חלק מהשירות וזה לא משנה להם שמדובר בחברה חיצונית. על כן אתם חייבים לדאוג שיהיה לכם מענה יעיל ומהיר כך שבכל תקלה ובעיה יהיה מי שנותן לכם גב. חשוב לזכור כי מענה אנושי בשירות הלקוחות הוא חשוב מאין כמוהו, ובלעדיו ככל הנראה הלקוח יחשוב ששירות הלקוחות שלכם לא טוב ולא נגיש, וככל הנראה לא ירצה להישאר לקוח שלכם.

מספר משלוחים קבוע או משתנה?

שימו לב כי ישנן חברות הגובות פר משלוח ואחרות מאפשרות כמות מסוימת של משלוחים בכל חודש. שווה בהחלט למצוא את החברה המאפשרת להתאים שירות באופן אישי, כך שהמחיר יהיה משתלם בהתאם לכמות המשלוחים המשוערת שלכם. חברה מקצועית יודעת לתת מענה גם עם כמות קטנה של שליחויות וגם כאשר מדובר על עבודה שוטפת וכמות משלוחים גדולה.

זכרו – בעיקר אם המשלוחים הם חלק אינטגרלי מהעסק שלכם, עליכם למצוא שירות איכותי ומקצועי שייתן ללקוחות ולשותפים שלכם את המקסימום תמיד.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
נגישות
Scroll to Top