המערכת שכל עסק חייב: CRM

המערכת שכל עסק חייב: CRM

עסקים שונים עשויים להיות מאוד שונים האחד מהשני אך על דבר אחד כולם מסכימים – לקוחות מרוצים מהווים את החמצן של בית העסק ועל כן לצד שלל שיטות ועקרונות, טוב להכיר כלי ייעול שמאגד מגוון שירותים חשובים שכל לקוח יודע להעריך, ופה אתם מוזמנים להכיר את מערכת CRM במה מדובר? בשורה אחת נסביר שמערכת זו מרכזת באופן נוח לניהול את סך הנתונים שנוגעים ללקוח, כך שברגע האמת זוכים להעניק שירות מדויק ויעיל.

ראייה כוללת לצד ניהול אינטואיטיבי

לצד היתרון האדיר שמעניקה התוכנה, רבים מבתי העסק חוששים שמא הם לא יוכלו לסנכרן את המערכת עם שאר המערכות שכבר קיימות אצלם, ואכן עשויה להתעורר בעיה, אך בהחלט קיים פתרון. מערכת CRM של חברת icount מעניקה פתרון מקיף, משמע היא מעמידה מערכת אחת שעושה כל מה שציינו עד כה, פלוס שירותים נוספים, קרי ניהול שעון נוכחות ועבודה מול ספקים. כיצד זה אפשרי? ובכן המערכת מבוססת על הפלטפורמה הנוכחית שבה העסק כבר בחר, כך שההתקנה פשוטה והעובדים זוכים להמשך ניהול משימות אינטואיטיבי.

ייעול סדר וחיסכון בזמן

אין זה מקרי שרוב בעלי העסקים בוחרים להיעזר במערכת, ועל כן נעצור לתאר שלל יתרונות מהותיים. ובכן המערכת מסייעת לנהל מגוון נרחב של פרויקטים, ולו כי היא מעדכנת את סטטוס הפעולות, מפקחת על שלבי הביצוע, מסנכרנת מטלות ומעניקה מבט כולל על התקדמות הפרויקט. כל זאת מוביל ליתרון נוסף – חיסכון משמעותי בזמן, כי ברגע שלכול אחד ברור מה עליו לעשות נמנעות פעולות כפולות. כמו כן, המערכת מקצרת שלל משימות, עובדה שבין היתר מייצרת סדר ומייעלת את איכות התוצאות.

CRM מערכת שכל עסק חייב

ניהול לקוחות

התנהלות מול לקוחות עשויה להיות מאתגרת, ועל כן מערכת CRM כה אידאלית. ראשית המערכת מסייעת לסווג את הלקוחות לקבוצות (לרגילים, לפוטנציאליים או לעסקיים) והיא מאפשרת לנהל מול הלקוח שיחה מקצועית כאשר סך ההיסטוריה מופיעה מול העיניים. בנוסף, המערכת מאפשרת להעלות קבצים רלוונטיים בתוך שנייה, לתעד שיחות, להגדיר משימות, ליצור תזכורות (ולו לגבי שיחה חוזרת) וכדומה – כך שכל לקוח זוכה לחוש  VIP ואילו בית העסק זוכה לתייק את הכול באופן מאורגן ומהיר לשליפה, משמע פחות מידע הולך לאיבוד ופחות לקוחות עוברים לחברה המתחרה.

יתרון משולש

לבסוף נציין שלצד העובדה שהלקוחות יוצאים מרוצים, חשוב לציין שגם העובדים חשים יותר מרוצים, וזאת בשל העובדה הפשוטה שנחסכת מהם עבודה, כל אחד יודע מה עליו לעשות, נמנעת תחושת כאוס והעובדים חשים יותר יעילים (ואף זוכים לקבל יותר פידבקים חיוביים), כך שסך האווירה במקום העבודה יותר נעימה, התוצאות יותר מרשימות, היעדים מושגים ביתר קלות והמנהלים יותר שבעי רצון, כך שמדובר באפקט "התרנגולת והביצה" – המערכת מוכיחה את עצמה בשלושה מישורים מקבילים: הלקוחות, העובדים והמנהלים יוצאים הרבה יותר מתוגמלים.

רוצים לקבל עוד טיפים ומידע שיעניין אתכם? הצטרפו לניוזלטר שלנו

Life Spirit - מגזין לייף סטייל, משפחה, בריאות ועוד

סגירת תפריט
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support